Uniek boek met schetsen van Sjef Hutschemakers

Het fraai gebonden boek met zo’n 100 van zijn mooiste tekeningen en een verhelderende toelichting zal verschijnen ter gelegenheid van zijn 80ste verjaardag. De prijs is € 24,90. Om u een indruk te geven ziet u hierbij een paar van zijn tekeningen.

De veelzijdige en gedreven kunstenaar Sjef Hutschemakers is vooral bekend van zijn schilderijen en grafisch werk. Maar hij heeft ook zijn leven lang getekend, soms als losse krabbels om snel een indruk op papier vast te leggen, soms als studie voor een schilderij of ets. Door hun directheid stijgen ze soms uit boven zijn bekende kunstwerken. De titel van het boek verwijst naar zijn verbondenheid met alles wat leeft, met de aarde en hoe alles gericht is op overleven en doorgeven van leven. In de tekst bij de tekeningen vertelt de kunstenaar daarover.

U kunt het boek bestellen door € 24,90 over te maken op rek. nr. 65.79.26.191 ten name van de stichting Sjef Hutsch in Klimmen, onder vermelding van uw naam en adres. We laten u voor het verschijnen op 22 mei 2011 weten waar u het boek kunt ophalen. Wit u het toegestuurd krijgen, maak dan € 7,25 extra over voor verzendkosten.
U kunt ook het bestelformulier in vullen dat u op onze website vindt.

Wij bieden u het boek ook aan, samen met een door de kunstenaar speciaal voor deze gelegenheid gemaakte ets, voor de bijzondere prijs van € 95,00. Ook deze combinatie kunt u via de website bestellen of door het geld over te maken op ons bovengenoemde rekeningnummer.

Stichting Sjef Hutsch