Verjaardagskalender en wenskaarten.

Van twaalf schilderijen van Sjef Hutschemakers zijn deze verjaardagskalender en en mapjes wenskaarten gemaakt. Daarnaast is een setje van zes etsen gedrukt met kerstafbeeldingen. De verjaardagskalender is voor € 10,00 en de mapjes kaarten voor elk € 5,00 te koop tijdens de overzichtstentoonsteling in de de Piramide van kunsthandel Rococo, Landsraderweg 7 in Gulpen op 2,3,8,9,10,15,16 en 17 september. De kalender en setjes kaarten zijn ook te koop bij kunsthandel Schiltaere, Witmakerstraat 1 in Maastricht en bij boekhandel Winants, Raadhuistraat 2 in Heerlen.

Ets en boek

Voor deze expositie heeft de kunstenaar een speciale ets gemaakt in een beperkte oplage. Deze jubileumets is voor € 50,-  te koop tijdens de overzichtstentoonstelling. Tevens zijn er voor € 25,- nog exemplaren te koop van het fraai geïllustreerde boek: "Sjef Hutschemakers, rituelen van de wederkeer", dat vijf jaar geleden over de de kunstenaar is verschenen.